Comenzile sunt livrate de la depozitul nostru din Bucureşti şi ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.
Toate comenzile înregistrate în sistemul nostru înainte de ora 14:00 sunt expediate a doua zi şi ajung la destinaţie în următoarea zi lucrătoare. Comenzile înregistrate după ora 14:00 ajung la destinaţie în interval de 3 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate.
La finalizarea comenzii, pe site-ul nostru aveţi posibilitatea să alegeţi ziua în care preferaţi să se facă livrarea. Puteţi să alegeţi o dată dintr-un interval de până la 7 zile lucrătoare de la data la care a fost înregistrată comanda, cu mențiunea că această opțiune poate fi dezactivată în anumite perioade.
Costuri şi metode de transport
Produsele sunt livrate prin FAN Courier .
Pentru comenzile de până la 150 RON, transportul pe teritoriul României costă 25 RON, indiferent de modalitatea de plată aleasă. (Tarifele includ TVA.)
Comenzile care depăşesc 150 RON beneficiază de transport gratuit (pe teritoriul României).
Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.
Vă informăm că, din motive logistice și legale, nu putem garanta livrarea comenzilor la adrese din afara României.
RETURNAREA/SCHIMBUL MĂRFURILOR
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de www.home-comfort.ro (KLIMA HEATING SRL) conform OUG nr 34/2014, cumparatorul persoana fizica beneficiaza de returul produselor noi, nefolosite in termen de 14 zile calendaristice de la data primiri produselor, suportand costurile de transport-expediere dus si întors înapoi la Vanzator a produsului si costurile cu comisioanele bancare.
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultat din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
Vanzatorul (va restitui bani) va face plata catre client in contul bancar specificat de client in termenul maxim de 7 zile de la sosirea bunului în depozit.